Basta pryl i ryggsacken

Lite backpacking i Mexic och jag inser att det finns ett gang prylar som jag inte skulle klarat mig utan.

Gamla favoriter:
  • Pannlamp - kan inte ens tanka mig att vara utan.
  • mp3-spelare - 30 GB gladje! I ar har jag lyssnat igenom alla sommarpratare fran 2007, det har varit perfekt pa langa bussresor.
  • natpackpasar
  • Carhartt hoodie - har hangt med pa alla resor sen 1999. Pa med mp3-spelaren, dra huvan over skallen och sa har man sin egen varld.

Nya favoriter:
  • Keen-sandaler - there is no going back! 6 veckor med ett par skor. Langtur i bergen, lopning pa steniga stigar, strandpromenader, clubbing, stad och berg. Fixar allt.
  • Skaggtrimmer - jepp! $8 for en liten rakapparat. Sa jevulskt smidigt. Inklusive kitt for att trimma nasharet...
  • Carhartt-kepa - val vart sina 100 kr. Bra med bakre del i nat, haller ner varmen lite. Perfekt i Mexico ocksa dar 90% av alla rediga karlar har cowboy-hatt eller keps.
  • Dunvast - har nu slutligen uppgraderat fran Patagonia Puff Ball Vest till Patagonia Down Vest. Ohh, karlek i en liten boll!
  • Update! 4 GB - stort minneskort till kameran, klart vart 350 kr. Bara att fota och filma.

Comments